mandag 11. mai 2009

Snart braker det løs -Nok en gang

Nå er det ikke lenge igjen før det hele starter opp nok en gang. Jeg har allerede meldt meg på for en tid tilbake, men torsdag 14.05-2009 presenteres de som til nå har meldt seg på konkurransen.

Det betyr ikke at den 14.05-2009 er påmeldingsfristen, men at det er da de først påmeldte blir presentert. Det er godt over 100 stykker påmeldt alt nå, og jeg håper at jeg kommer med! :)


Bilde: Vinnere av Frøken Norge 2009

Her er en link med litt mer info om den kommende konkurransen.. Enjoy ;D
http://www.froken.no/snart-braker-det-los.html

2 kommentarer:

Anonym sa...

Beklager hvis mitt språk Norwey mindre bra. Jeg elsker deg og vil legge inn en kobling utveksling med blogging. Jeg ikke noe om du ønsker kan du besøke min blogg. rakyatindonesia og Indo-online og om vanskelighetene med språk, må du bruke Google til å oversette

Anonym sa...

Så gøy :)
Lykke til i år da! Går nok kjempebra :)